Par Bill.me. Jautājumi un atbildes:
Kas ir Bill.me?
Bill.me ir elektronisko norēķinu vadības platforma. Tas ir mūsdienīgs, integrēts mākoņu tehnoloģijas risinājums, kas atvieglo un uzlabo uzņēmuma un klienta ikdienu.
Kādas priekšrocības Bill.me piedāvā patērētājiem?
Ātra un ērta rēķinu saņemšana un apmaksa, kā arī rēķinu arhīvs. Vairs nav jāmeklē rēķins, nav jāaizpilda maksājuma uzdevums internetbankā. Ar Bill.me – viens klikšķis un rēķins ir apmaksāts. Rēķina precīza summa un numurs tiek sagatavoti automātiski. Izmantojot Bill.me platformu rēķina apmaksai, komisijas maksa ir 2% attiecībā pret izrakstīto tā brīža rēķinu. Tā tiek uzrādīta pirms maksājuma veikšanas.
Saņemot rēķinu Bill.me platformā, rēķinu iespējams apmaksāt arī jebkurā citā veidā.
Vēl viena no iespējam, ir ziņojumu nosūtīšana un saņemšana. Mēs visi vēlamies ērti un ātri risināt sadzīves jautājumus, lai iegūtu laiku ģimenei un draugiem, saviem hobijiem. Tāpēc tik svarīga ir iespēja ātri sazināties ar apkalpojošo uzņēmumu un atrisināt problēmu. Bill.me gadījumā tas ir paveicams, izmantojot lietotnē iestrādāto komunikāciju bloku.
Bill.me ir iekļauta izstrādāta mobila lietotne, kas nodrošina lietotājiem pilnu Bill.me platformas funkcionalitāti un iespējas. Lielākā daļa platformas lietotāju par vienu no ērtākajām priekšrocībām uzskata iespēju iesniegt skaitītāju rādījumus tieši mobilajā lietotnē.
Kādi ir uzņēmuma galvenie ieguvumi no sadarbības ar Bill.me?
Viena no galvenajām priekšrocībām ir efektīva un funkcionāla norēķinu pārvalde. Pateicoties platformas integrācijai ar uzņēmuma grāmatvedības programmu, tiek optimizēti un automatizēti tādi procesi, kā rēķinu sagatavošana un piegāde klientiem, samaksas saņemšana un analītika. Daudzās nozarēs ir svarīga skaitītāju rādījumu savākšana, un Bill.me nodrošina šo iespēju.
Vai man obligāti jāreģistrējas Bill.me mājaslapā?
Ja klients ir norādījis savu e-pasta adresi – šajā gadījumā klients savā epastā saņems paziņojumu par to, ka viņam ir jāiesniedz skaitītāju rādījumi / izrakstīts jauns rēķins un, lai to apskatītu, viņam jāpieslēdzas Bill.me sistēmai.
Atbilstoši iepriekšminētajam – ja klients vēlas elektroniski noziņot skaitītāju rādījumus kā arī saņemt rēķinu, tādā gadījumā reģistrācija Bill.me mājaslapā ir obligāta.
Vai rēķins ir obligāti jāapmaksā Bill.me mājaslapā?
Klients var izvēlēties sev ērtāko rēķina apmaksas veidu:
1. Bill.me mājaslapā, apmaksājot rēķinu manuāli vai izvēloties automātisko apmaksu – tiek piemērota servisa komisija 2% apmērā no rēķina summas;
2. Internetbankā, veicot pārskaitījumu uz kādu no rēķinā norādītajiem bankas kontiem – tiek piemērota komisija saskaņā ar konkrētās bankas cenrādi;
3. Norēķinu centrā Partizānu ielā 14, Balvos, Balvu novadā - tiek piemērota komisija saskaņā ar p/a SAN-TEX cenrādi.
Bill.me mājaslapā man parādās tikai rēķina summa – kur es varu apskatīt rēķinu?
Lai apskatītu un lejupielādētu rēķinu, atveriet sadaļu Pārskats – Neapmaksātie rēķini un izvēlieties „Lejupielādēt”. Gadījumā, ja iepriekš esat veicis avansa maksājumus un rēķina izrakstīšanas brīdī Jums ir izveidojusies pārmaksa, tad rēķins tiks parādīts sadaļā „Rēķini”.
Kā man rīkoties, ja vēlos, lai man izrakstīto rēķinu saņem arī dzīvokļa īrnieks?
Lai paziņojums par Jums izrakstīto rēķinu tiktu nosūtīts arī citām personām, Jums tās nepieciešams norādīt. To ir iespējams izdarīt sadaļā „Uzņēmumi”, nospiežot uz pogas „Pievienot pārstāvi +” un ievadot pieprasīto informāciju.
Ko nozīmē servisa komisija, kas tiek parādīta zem rēķina summas?
Bill.me informatīvi parāda servisa komisijas apmēru (2% apmērā no rēķina summas), kas tiks iekasēta tikai gadījumā, ja rēķina apmaksu veiksiet Bill.me mājaslapā.
Bill.me klientu atbalsta komanda:
Tālrunis: +371 66905690
E-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
3967 skatījumi